Smuleliten

12 juli 2007 - på is? Utan vår vetskap!

Kategori: Secondhandbarn

image276Shit vad biblioteket är ett bra ställe att plugga på. Istället för att svisha runt och pro-städa, pro-träna, pro-surfa och såna viktiga saker finns det inte särskilt mycket att avvika till när man sitter i biblioteket. Så imorgon åker jag dit igen. Jag blev nästan klar med boken om Rwanda, men jag måste skriva svaren också! Och svaren till "Helt vanliga män" har jag ju också kvar, även om jag gjort nästan mer än hälften. Jag är en duktig kicka. Det enda jag inte gjort idag är att träna. Och det måste jag faktiskt. Det är pinsamt hur mycket jag gått upp i vikt. Bröllopsklänningen ska ju faktiskt passa utan att det ser ut som man är gravid också. Så länge man inte är det alltså - och det är ju inte jag. Än.....

Nu ska jag sätta mig på cykeln och sen ska jag se glad ut. Min Freddi gör sallad. Han är sötast i världen! Och en glädjande sak till - jag fick faktiskt sms från mamma som sa att letandet efter middagsrestaurang till bröllopet är igång. Jag började bli lite skraj när vi ringde pappa för någon vecka sedan och han sa att allt låg på IS....:)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: