Smuleliten

20 juli 2007 - Simpsonisted

Kategori: Dylika dumheter

image303Idag har Harry Potter boken getts ut. Om Freddi får tag på den efter jobbet ska jag börja läsa. Om inte får jag vänta. Katastrof! Men jag är sjuk så jag tar mig inte in själv till stan. I dagarna har Simpson filmen premiär. Jag var Simpson junkie för några år sedan, men sen tappade jag lusten. Jag tror för all del inte att det berodde på att seriens kvalitet sjönk. För det gjorde den säkert inte. Men jag tappade helt enkelt intresset. Dock kunde jag inte låta bli att göra en Simpson-avatar av mig själv på deras hemsida. Det blev ju ritkigt likt! Men så utgår dom från ett foto också :)

Vill du också bli Simpsonized? Gå hit! Och ha gärna lite tålamod, för det är många som våldsgästar sidan....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: