Smuleliten

24 juli 2007 - Jean Paul Gaultier

Kategori: Mode och skönhet

image313
Somliga kanske tycker det är sommar ännu, men jag kan inte låta bli att titta på alla höstens vackra kläder. Det verkar som om allt är tillåtet i höst! Neonfärger, mönstrade plagg, matador-feeling, strass, 20-tal - you name it. Nästan allt finns representerade på modeskaparnas glamorösa catwalk. Och det är ju underbart. Det finns inget som gör mig så skogstokig som att se tio identiskt klädda tjejer stiga på bussen och tråka ut allmänheten (MIG). Jag hoppas folk vågar leka lite med sina garderobsfynd när kylan smyger sig in. Jean Paul Gaultier har för mig alltid varit en favoritdesigner. Efter Femte Elementet var jag såld! Det är jag fortfarande. Och jag formligen ÄLSKAR Gaultiers höstvisning. Kika här om du vill se mer.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: