Smuleliten

25 januari 2007 - sluta apa dig

Kategori: Dylika dumheter

image59
Jag kanske borde vetat bättre än att bjuda hem Två Jehovas Vittne på te och osynlig kaka (hade ingen - eller orkade inte leta fram). Snacka om att jag blev förolämpad av dom små frälsningsbenägna vittnena. Först påstod nämligen den ena tjejen att jag pratar med stockholmsdialekt (big no no no - om man vill ha cred hos mig - för jag pratar skånska - det bara inte låter så).
Sedan påstod dom att mina släktningar inte alls är apor och att Gud skapade jorden fix och färdig. Och då blev det slut mellan mig och Jehovas Vittne. På stört! Det är klart att apor är mina släktingar. Något annat vore en stor jävla synd.

Som Gud som missar hålet...jag menar...målet*

*på grekiska betyder synd att missa målet. Allmänbildning gott folk. Vad missa hålet kallas på grekiska har jag dock ingen aning om. Men jag är säker på att det finns något magstarkt uttryck

Kommentarer


Kommentera inlägget här: