Smuleliten

9 april 2007 - kört...

Kategori: Dylika dumheter

Okej då var det kört. Jag låg och läste hela dagen. Freddi jobbade. Följaktligen hade jag inte CI på mig för det är totalt onödigt om det inte är någon jag ska prata med. Den låg på nattbordet. Under stod en tekopp. Sen finns det en svart djävulskatt här hemma. Han gillar att putta på saker tills de ramlar ner. Utan CI hör jag inte PLUMS....

Så...jag letade
och letade
och letade
och letade lite till

men jag hittade den inte. När vi hittade den var det djupt ner i Dusseldorf tänkte jag säga. Men det var nästan så illa. Den hade legat i blöt i flera timmar! Nu fungerar det inte alls. Jag har sån ångest att jag håller på att krypa ur kroppen. Imorgon ska jag med S till norra Skåne. Och visst kan hon teckna, men jag har blivit så van vid att höra att det känns som jag förlorat min bästa vän. Min älskade pojkvän ska ta min blöta bästis till mirakelmakaren så får vi se vad som händer. Jag har försäkring på det lilla livet. En försäkring som kostat massor av pengar (tack gode gud för att jag vågar se mina brister!!!). Men det hugger i bröstet på mig.

Kattjävel, slarviga idiotjävel (JAG ALLTSÅ)....och ....nä bara bajs!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: