Smuleliten

2 augusti 2008 - Min syster

Kategori: Vardagligheter

En sak jag lärt mig som adoptivbarn är att biologin inte har någon betydelse. Nu tror jag inte det är helt sant, men när det gäller Mana så känns det verkligen så. Hon är min lillasyster. Och jag älskar henne.
Visst är hon vacker!

Om du vill gå till Manas blogg så klicka på bilden eller klicka HÄR.

Nu ska jag snigla iväg till stan och få mitt livs första ansiktsbehandling! Sen ska jag hjälpa Freddi att leta efter en kostym som är Anders bröllopspresent till Freddi. Anders är snäll. Det är förresten Anders som är Freddis bestman (tillsammans med Dennis) och också Toastmaster under bröllopsfesten.

Klicka här om du vill komma till Anders Celins blogg

Kommentarer

  • Freddi säger:

    Dennis tackade nej till att vara best man också. Han tyckte bara det skulle finnas en. Men han tackade ja till att hjälpa best man i hans uppgifter.

    2008-08-01 | 10:34:13
  • mana säger:

    jag är så jävla sne i fejjan!

    2008-08-01 | 14:27:27
    Bloggadress: http://manamonroe.blogg.se/
  • linda säger:

    Hon är otroligt vacker <3

    2008-08-01 | 18:45:19
    Bloggadress: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: