Smuleliten

9 augusti 2008 - Dagen efter

Kategori: Secondhandbarn

Jag skulle posta förra inlägget igår precis efter frisörbesöket - men tydligen så kom det inte upp. Jag har en del bilder från själva bröllopet, men tar ett tag innan de kommer upp. Kan iallafall berätta att vi haft en rackans fest som varade till klockan fyra på natten. Det var helt underbart och i den stund som vi blev herr & fru, så sken solen. Mer om allt en annan gång.

På bilden: Dagen efter, sminket har runnit ut, ögonfransarna har trillat av, vi är lite bakis och Freddi är inte längre klädd i sexig kostym för 5000 kr, utan i sin "IDIOT 2005" t-shirt. Inte mycket har förändrats, men ändå - allt. Dennis har tagit bilden och vi sitter i ekan som ligger vid Lilltons brygga.

Kommentarer

  • Eva P säger:

    Grattis och varmt lycka till i framtiden.



    Och en sak till...himmel vad du är vacker. Du ser helt fantastik ut. Ok, F är snygg men du är häpnadsväckande.

    2008-08-09 | 17:37:03
    Bloggadress: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
  • carra säger:

    Grattis grattis grattis! Jag tänkte på er. Önskar er all lycka!



    Ni är så vackra på det här kortet. Blir glad av att titta på det.



    Kram,

    Carra

    2008-08-09 | 18:01:25
    Bloggadress: http://kreativitetsfnatt.blogspot.com
  • Fillan säger:

    Grattis grattis. Jag tänkte också på er. Läs mer på min blogg så förstår du... ;-) Kram Fillan

    2008-08-09 | 18:49:07
  • jenny säger:

    TUSEN TUSEN TUSEN TAAAAACK för ett BEDÅRANDE bröllop!! Två bilder finns på min blogg från bröllopet och du Elin är så smärtsam vacker!

    2008-08-09 | 19:15:37
    Bloggadress: http://jennyk.blogg.se/
  • Daniel Brahneborg säger:

    Ska skriva ett eget inlägg senare med lite bilder, men jäklar vilket party det var! Makalöst mycket kärlek i luften.

    2008-08-09 | 22:09:16
    Bloggadress: http://blogg.ricercar.se/basic
  • Alex säger:

    Ja, du är verkligen jättevacker, och ni ser så snygga ut på det här kortet. Ett stort grattis till er!

    2008-08-10 | 00:12:30
  • Martin Månsson säger:

    Ett tusenfaldigt tack för en helt underbar kväll! Det var sannerligen magiskt och så mycket kärlek i luften. Från djupet av våra hjärtan önskar vi er åter all lycka i framtiden!

    2008-08-10 | 11:09:19
    Bloggadress: http://www.omforintelsen.se
  • Emelie Dahlström säger:

    Jag läser din blogg regelbundet och vill bara säga Grattis till bröllopet och jag önskar er all lycka!

    2008-08-10 | 11:41:48

Kommentera inlägget här: