Smuleliten

15 december 2008 - Färg

Kategori: Vardagligheter

Jag fick hjärnstillestånd när jag råkade välta ut en hel flaska färg i sängen idag. Det rann - och rann och där åkte mandarinerna - och ett örngott och en tröja och golvet och helvete också. Vilket ska man göra först? Lägga ut papper eller ta upp flaskan? Det visade sig att de två alternativen var för komplicerade för min överhettade hjärna - så jag bara stirrade. Några minuter senare finner jag mig själv använda sängen som palettbord. Lathet är min största fiende och ALLT är vitt i blå rummet nu!

Kommentarer

  • IZZAH SVARAR säger:

    eh okej .. jag bara fråga man vet juh aldrig om det e nån som vill ha en ny design även om dom redan har en fin, man måste juh inte vara otrevlig som du va

    2008-12-16 | 16:15:45
    Bloggadress: http://izzah.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Izzah: Nä du har nog rätt. Jag var onödigt irriterad och grinig. Det kändes bara som om du stövlade in bara för att göra reklam för en tävling och det tyckte jag i min tur var oförskämt. Hoppas du hittar köpare till din design.

    2008-12-16 | 22:11:02
  • Anonym säger:

    Det skulle vara kul med en sketch där personer umgås i verkligheten enligt samma sociala regler som på internet. I detta fall sitter man och småpratar med sina vänner. Ibland tittar någon in och frågar: "Vad pratar ni om, får jag vara med och prata?"

    Och plötsligt slås dörren upp på vid gavel och en vilt främmande människa stövlar in och gormar: "HEJ! Vill ni vara med i min tävling! Den är jättebra och jag har gjort den själv!"

    I nästa sekund är personen ute igen och de församlade sitter och tittar stumt på varandra emedan ett flygblad stilla siglar ner på golvet.

    2008-12-16 | 22:50:10
  • Freddi säger:

    Det var jag som kommenterade ovan, men namnet försvann.

    2008-12-16 | 22:51:30
  • elinleticia säger:

    Hej älskling - du får svara på kommentaren till inlägget om datalagringslagen, eftersom du la upp den. Pussar

    2008-12-16 | 23:00:19
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: