Smuleliten

25 december 2008 - Julafton (forts)

Kategori: Fotofrenesi


Dopp i grytan hos Gösta. Traditionsljuset brinner en timme varje julafton och har så gjort i femtiosju år. Gösta spelar "Drömmen om Elin" på munspel och jag rodnar klädsamt :)

Det är full rulle hos Lars-Göran där familjens barn samlats framför Kalle & kompani. Ingrid, Astrid, Edith och Hedda är nytillskott i familjen. De gör sig riktigt bra på bild också!
Bilden nedan blev så bra att den kommer hamna i min portfolio. Men det var nog mest modellens förtjänst :)

Kommentarer

  • Anders Broberg säger:

    Så fantastiskt vackra! Bilden på Linnéa är ju alldeles otrolig. Jag blir alldeles tårögd, tack för en fin julafton (och tack för ett fint bröllop)

    2009-01-02 | 15:35:09
  • Anders Broberg säger:

    Jag är helt förälskad i den här bloggen...

    2009-01-21 | 22:20:09
  • elinleticia säger:

    Anders: Blir jättelycklig av att höra dig säga det! Hoppas dina döttrar vill modella lite mer för mig i framtiden för de är otroligt vackra. Jag har inte ens haft några större möjligheter att förbereda ljussättning eller något alls - och ändå har jag så många fina bilder på dom. Du får fråga om de vågar sig på att linslusa lite :)

    2009-01-22 | 13:13:46
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Anders Broberg säger:

    De blir överlyckliga, det är jag (nästan) säker på.

    2009-01-22 | 17:40:33

Kommentera inlägget här: