Smuleliten

3 december 2008 - Oslipat

Kategori: Lyckligmapp

Vi är hemma efter Anders stand-up uppträdande på Tangopalatset. Freddi skrattade så att han grät. Det var första gången jag var på stand-up och jag var rätt brydd över hur tråkigt det var - tills Anders äntrade scenen och visade vad komik faktiskt handlar om. Vi har fortfarande en massa skratt i oss, och en och annan mysoxe eller något (dvärg).

Vi är blåslagna av alla insikter som lockats fram under dagen. Både bra och dåliga. Jag spögrinade efter min föreläsning då jag gjorde - "en bombning" (i komiska termer/fast på riktigt är det bara tragiskt) - och halkade lite över kanten till vad ämnet egentligen handlade om. Mer om det en annan gång. Men inte nu

nu ska vi sova :)

Kommentarer

  • Anders säger:

    Vad kul att ni gillade mitt framträdande!

    Jag hoppas att jag lyckades illustrera vad jag menade med "att man kan skämta om allt" när jag stod på scen ;-)

    Puss på er båda! Jag kommer gärna och hälsar på er igen och hoppas att jag då kan stanna längre och mysa med er!

    A.

    2008-12-08 | 10:22:26
    Bloggadress: http://www.anderscelin.com/Blogg/BloggFrameset.htm

Kommentera inlägget här: