Smuleliten

8 december 2008 - Världens bästa julklappstips!

Kategori: Fotofrenesi


Vi som buzza-dårar blir till sist förgapade i allt roligt som faktiskt finns att tillgå. För två månader sedan fick jag möjlighet att buzza för FUJIFILMs fotobok.. Det innebar att jag fick göra en fotobok med egna bilder gratis för att sen berätta för vänner och bekanta vad jag tyckte om det hela.

Systemet har krånglat vilket gett buzzador anledning att förlänga kampanjen. Det var tur för mig, för nu hinner jag buzza tio dagar till om detta, världens bästa julklapp. Fotoboken är en dröm för alla som älskar att ta bilder - men alltid tappar orken när det kommer till att klistra in bilderna i album och göra något minnesvärt av det hela. Med FUJIFILM kan du utforma boken själv, du kan ha stora eller små bilder, du kan göra collage, skriva texter använda mönster och tusen andra saker. Det är helt enkelt ett scrapbookings himmelrike för den late. För DU slipper sätta ihop boken sen :)

Själv valde jag att utforma min bok väldigt enkelt. Jag valde ut mina portfoliiobilder som jag vill representera mig själv med och satte in dem i en bok av A5 storlek. Svart bakgrund och inget annat än så. Nu betalar jag inte, men jag kommer defintiivt göra fler fotoböcker i framtiden - och då tycker jag att 200-300 kr är rimligt! Jag har fått ett antal rabattkuponger som jag ska dela ut. De ger 25 % rabatt på fotoboken. Nu delar jag ut dem via min blogg med förhoppning om att ni vill skriva lite om vad ni tyckte - och vad ni skulle vilja att fotoboken ska erbjuda. Först till kvarn gäller - så maila mig på
[email protected]

Kommentarer


Kommentera inlägget här: