Smuleliten

17 februari 2008 - Intervju i Hemmets Journal

Kategori: Vardagligheter

Reportern som intervjuade mig lovade att hojta i tid. Men verkar som hon glömt det. Dock hörde min barndomskompis T av sig och berättade att hennes farmor läst om mig i tidningen. Den bör alltså ligga ute nu. Jag ska se till att få tag på den illa kvickt. Jag vet ju inte alls hur bilderna eller något blev, även om jag vågar tro på T när hon säger att det var prima. Men nåväl. Dagen har förlupit rätt okej. Dennis var här och vi glodde på "This is England" & "The Believer". Jag ska fortsätta läsa min Deaver och försöka få lite bättre sömn än jag fick igår! Imorgon ska jag träna - och jag ger blanka tusan i om jag blir mer sjuk. Jag bara måste!

Kommentarer

  • Freddi säger:

    Bokreamums i din mail. :)

    2008-02-17 | 20:13:42
  • Elinleticia säger:

    Du glömde att skicka med bilden :(

    2008-02-17 | 20:20:05
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: