Smuleliten

18 januari 2008 - Vampiga håriga magar

Kategori: Dylika dumheter

327375-818
Äntligen? Äntligen får kvinnor gå topless i badhuset. Tjo! Fast jag fattar inte poängen. Jag gillar nudistbad men då väljer jag det själv. Löp hela linan ut om ni måste och låt oss gå helt näck! Men det här är ju bara fånigt. Allt är sannerligen inte vackert och vissa attribut skulle jag mer än gärna slippa. Jag har svårt att tro att det skulle bli en avsexualiserad situation när kvinnor går topless. Skillnaden är faktiskt rätt uppenbar. Kvinnors bröst är ett sexuellt attribut, mäns är det inte (även om mäns bröst många gånger är bra mycket större än de flesta kvinnors :)
 Men jag fattar inte hur man kan engagera sig i en så vulgärt fånig sak när kvinnor fortfarande INTE FÅR AMMA OFFENTLIGT - något som verkligen är nödvändigt för att jämlikhet skall råda (kvinnor ute på arbetsplatserna får delta på samma villkor som män, trots att de har småbarn!)! Men badhusdebatten är bara absurd.

P.s bilderna hittade jag på nätet,  vet inte vem som gjort bilden på äpplena, men om du vet - hör av dig! (vill inte lägga ut bilder utan tillstånd)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: