Smuleliten

15 juli 2008 - Svar på utmaning

Kategori: Poetik

Regler:
-Posta reglerna först.
- Svara på alla frågor.
- Skicka vidare utmaningen till 6 andra bloggare.
- När du postat dina svar, berätta det för den som utmanade dig!

Fem saker som finns på din att-göra-lista idag:
-Baka mjuk pepparkaka att ta med till Arvika
-Läsa vidare i studieboken om kognitiv terapi
-Sy vidare på underkjolen till bröllopsklänningen
-Städa så det ser okej ut när vi kommer hem igen
-Packa det som packas ska - vi ska ju bara vara borta i ett dygn


Vad gjorde du för 10 år sedan?
Sommaren 1998 återhämtade jag mig från min första depression. Jag jobbade på läger, men det gick inte så jättebra. Jag minns egentligen inte sommaren särskilt bra, för det kändes som jag var inne i ett töcken av mörker.

Ställen du bott på?
Haninge & Lund

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
- Betala av mina skulder till CSN
- Ge ett riktigt stort bidrag till Tropicariet!
- Starta upp ett eget katthem i Lund och omnejd
- Bjuda mina vänner på stor fest och dela med mig av pengarna
- Skaffa barn

Personer du vill veta mer om:
Bror Hansson som jag jobbade med på Erikshjälpen. Och troligen blir det så eftersom vi vill skriva en biografi om honom och då kommer få veta massor om hans liv! Jag skulle vilja veta mer om min riktiga mamma i Colombia också.

Jag utmanar de som inte gjort utmaningen tidigare och är sugna (bild från Italienska Vouge som jag lånat)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: