Smuleliten

18 juli 2008 - Kroppen skriker

Kategori: Vardagligheter

Revbenet läker långsamt. Men det är inte smärtan där som är värst, utan hur alla muskler i hela kroppen knyts ihop för att parera när det gör ont. Och ju mer ont det gör, destå mer spänner jag mig och destå ondare.....moment 22 och det suger verkligen. Idag gick jag till Sabai massage och blev torterad av två rara tjejer i en timma och tjugo minuter. Man har en föreställning om att massage ska vara så jävla skönt och det är det ju när man inte har ont!!!  Jag var väldigt tacksam när vi var klara, och de lös upp flera av knutarna. Men redan nu har jag ont igen. Jag ska krypa till sängs med en katt och ett par värktabletter. Skriver mer sen. Jag har fått en underbar gåva av Eva som jag vill visa bild på. Hon är ju snällast i världen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: