Smuleliten

31 juli 2008 - Puckobrudar och panik

Kategori: Dylika dumheter

Jag vaknade panikslagen, att åka till syokonsulenten var det inte tal om. Vi sov ut istället. Och det kändes bra. Jag har städat i några timmar och det börjar se hyggligt ut här. Idag ska jag sy klart bröllopsklänningen och skriva recensioner. Igår gjorde hela min själ ont för Mana var så förtvivlad. Det skär i mig när hon är ledsen. Sen var det den här puckobruden Jonna som droppade reklam för outfit-tävling i Manas inlägg om ångest & hur blodet rinner och jag blev alldeles svart i ögonen. Så förbannad att jag skrev en kommentar till Jonna. Som tog bort den!

Sen droppade hon en TILL kommentar hos Mana och då fick jag nog. Oempatiska lilla jävla hjärtlösa fjortis!!! Fy fan för såna människor. Jag förstår inte hur man kan ha mage att göra reklam hos folk man inte ens känner. Och allra minst i inlägg som skriker av ångest. Det går över min horisont hur såna människor tänker. Men det kanske är det - dom tänker inte alls. Sen tjafs fram och tillbaka. Halvhjärtad ursäkt till MIG, "om jag orsakade aggression hos dig". Sweet. Ja, en massa aggression, men mest för att hon fortfarande inte fattar något.

Och vad handlade det om? Inlägget med outfit tävlingen? Jo ett par solglasögon. Rösta på mig så kan jag vinna ett par solglasögon! Men det är väl vad livet handlar om? Jag vet inte. Så panikslagen imorse. Molande arg fortfarande. Bloggbuessnisen är fan sjuk ibland. Var ploppar alla dom här 16 åriga blondinerna upp egentligen? Klonas dom? Ger ägarna dom vatten och mat efter midnatt? Fan det ska man aldrig göra!! Gröngölingar.

Ja, det om det. Nu äter vi försenad frukost.

Kommentarer

  • mana säger:

    du är min riddare <3

    2008-07-31 | 14:25:55
    Bloggadress: http://manamonroe.blogg.se/
  • Kirsi säger:

    ja man undrar ju ibland, helt plötsligt har man ett inlägg från nån man absolut inte känner eller ens hört talas om och så e det inte ens en kommentar som hör till inlägget...!mera respekt i bloggvärlden!

    2008-07-31 | 16:21:02
    Bloggadress: http://kirsi.blogg.se/
  • Kirsi säger:

    du har förresten makalöst god smak i kläder och detaljer och du har en grym kropp!!! om man nu får lov att vara så ytlig...S...du kommer nog vara den snyggaste brud man någonsin skådat!!! lycka till!!!

    2008-07-31 | 16:22:37
    Bloggadress: http://kirsi.blogg.se/
  • Kirsi säger:

    och nej, jag är inte lesbisk har bara förmågan att uppskatta vackra ting...ler

    2008-07-31 | 16:23:33
    Bloggadress: http://kirsi.blogg.se/
  • linda säger:

    De där reklambrudarna är verkligen irriterande, speciellt när man har bett dem sluta.. jag blir så arg!



    Just nu läser jag inte så mycket eftersom jag jobbar hela dagarna... så just nu hinner jag bara med typ två i veckan. Just nu läser jag Ljusets Rike av Margit Sandemo igen (en av mina favoritserier), samt Sylvia Brownes "lär av dina tidigare liv". Jag läser nästan uteslutande romaner samt böcker om det "övernaturliga" -som för mig är helt naturligt.



    Hoppas det känns lite bättre nu på kvällskvisten. Kram!

    2008-07-31 | 20:09:02
    Bloggadress: http://angelinside.blogg.se/

Kommentera inlägget här: