Smuleliten

31 juli 2008 - Ringbärande älskling

Kategori: Hobby å sånt

Ja, det här är alltså Milas mjukdjur Älskling (våra katter är bortskämda). Älskling är den ena ringbäraren som en av brudnäbbarna kommer bära. Raring heter partnern som ännu inte är klar. Älskling har på sig en egendesignad smoking med armar. Hon har också på sig en liten smokingskjorta och en fluga i silke med rosmönster och silvertrådsbroderier. Jag har sytt allting själv! Och jag är mer än mäkta stolt över mitt arbete. Raring ska få en liten slöja, strumpbandshållare och en brudkrona. Och trots att jag suttit och jobbat med Älskling i timmar, har jag faktiskt hunnit med att göra klart min bröllopsklänning också. Änt ja bra? Jo det är jag. Om jag orkar ska jag skriva ett par recensioner också. Imorgon har jag ansiktsbehandling hos Sabai och då är det bara en vecka kvar. Fatta hur nervös jag börjar bli! Peace out!

P.S Betsel och axelrem till Älskling är ännu inte klart - men så fort det är det - så ska jag lägga upp bild och visa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: