Smuleliten

5 juni 2008 - Tröttare än tröttast

Kategori: Vardagligheter

Idag - promenad fram och tillbaka från stan. Fixade med läskurs och lämnade in papers för förra kursen. Jag hann med att fixa en del andra grejer också och här hemma har vi gjort rent sovrumsfönstren! Trasorna blev helt svarta efteråt så det var så dags. Jag ligger efter i recenserandet. Jag har att recensera:

Förintelsen inför rätta av Guttenplan
Bunkern av Ó Donnell
Kyrkan, nazismen och demokratin av Lars Gunnarsson
Tysk dagbok av Gelfand
Pianisten av Szpilman


Just nu läser jag en väldigt bra biografi som handlar om Kafkas flickvän som också var författare och dog i Ravensbuck - vilket boken också heter. Imorgon ska jag ta itu med recenserandet på allvar.
Steg: 12 555 varav 9052 var aerobics under 75 minuter

Kommentarer


Kommentera inlägget här: