Smuleliten

26 mars 2008 - Slit & släng, penishäng

Kategori: Apsalut

327375-1074

Tre dagar kvar till inlämningen av tentamen. Jag är ohyggligt nervös för jag är inte ens halvvägs. Fy fan för den här stressen. & dessutom ångestens slängar fram och tillbaka som i en riktigt dyster berg och dalbana. Men från och med i går har jag faktiskt kunnat andas. Det gör mig nästan lite hög att slippa ångest. Som att se en svartvit film i färg! Nå, för att förebygga ännu mer skit gör vi som engelsmännen. Engelsmännens stående medicin mot allting är te. Vi dricker te. Och på onsdag ska vi träffa mina släktingar. De har haft tillskott och bebisar är underbara. Adopterade barn får faktiskt föreställa sig att de är bundis o släkt med apor. Den aittyden skrämde bort Jehovas sist - så jag tror jag behåller den. På bild en kompis från Tropikariet, copyright mitt eget.

Kommentarer

  • mana säger:

    mina hundar skrämde iväg jehovas förra veckan. lite trist faktiskt. det var två söta flickor som knackade på. jag hade gärna stött lite på dem.

    2008-03-26 | 15:11:10
    Bloggadress: http://enhaxastankar.blogg.se

Kommentera inlägget här: