Smuleliten

9 mars 2008 - Propotioner

Kategori: Dylika dumheter

image1008
Med en omisskännelig känsla för propotioner uttalar sig Carola i Aftonbladet;
"Det är som om jag blivit bränd på bål"

Buuuuhu?!

Ytterligare kommentar gällande schlagerfestivalen - som börjar likna valet i USA. Jag minns den gamla goda tiden då Schlagerfestivalen var EN GÅNG per år så man kunde stänga av skiten utan att bli mer påverkad än en alkolist på äppelcider. Kan inte svenska folket få rösta om vi överhuvudtaget ska vara med i Schlagerfestivalen i fortsättningen - och kan man isåfall hoppas att de flesta har vett att sysselsätta sig med något av mer bildande karaktär än nakenchocker, krismöten och bålbränning?

Kommentarer

  • Konstanze säger:

    Jag gillade aldrig melodifestivalen förr. Men ogillar den än mer nu. Jag är nästan beredd på att säga att jag gillade den förr om man jämför hur det är nu. Förr så sjöng alla länder på sina hemspråk. Bara det!! Och sedan kunde man också höra att en viss nationell prägel var inbakad i melodierna från varje land. Det var också roligt tyckte jag. Nu är allt så mainstreamat till den milda grad att allt låter exakt likadant.Det spelar ingen roll vilken låt som vinner längre, eftersom det inte är någon skillnad. Och vad beträffar Carola. Hon är en kvinna med stora ord.

    2008-03-09 | 20:55:43
    Bloggadress: http://kulturnorden.blogg.se
  • Psyk säger:

    VILKEN UNDERBAR BILD!!!

    2008-03-11 | 17:09:49
    Bloggadress: http://psykbrytet.blogg.se

Kommentera inlägget här: