Smuleliten

14 maj 2008 - Till Mille på Maddox

Kategori: Vardagligheter

327375-1275
Efter att jag och Mille gjorde slut för flera år sedan fick han vårdnaden om Mad. Eller Maddox som hon egentligen heter. Mad och Mila var nämligen inga superpolare. Av ren slump hittade jag den första bilden av Maddox som fanns! Det var den vi hittade på blocket och förälskade oss i. Mad hade en bror som såg nästan exakt likadan ut och jag föll handlöst för "pyamaskatten". Idag lever hon ett aktivt liv tillsammans med sin polare Jim hemma hos Jönssons. Rolf försöker låtsas att han inte blivit hänförd av Mad:s charm - men det har han. Alldeles väldigt. Och vem kan egentligen låta bli?

Kommentarer

  • E säger:

    Hon är inte min preinsessa för inget, eller är de pappas sessa hon är? Hum =)

    Han blir faktiskt avis på mig, för mig kommer hon alltid fram o hälsar på när jag kommer hem, men inte honom =)

    2008-05-15 | 18:27:27
  • Elinleticia säger:

    Hon har ju känt dig sen hon bara var en liten pyamasråtta så det är ju inte konstigt. Fast jag gillar att
    han blir lite sotis för han bör sota för sitt tjat om hur jävliga katter är :)...

    2008-05-15 | 19:04:33
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: