Smuleliten

4 september 2008 - Zzzzznark

Kategori: Vardagligheter

Äntligen! Okej, det tog 2.5 tabletter att få 9 timmars sömn. Men jag portionerade ut dem mycket bättre än jag brukar. Jag har insett att jag vaknar av drömmar under natten och då är det bättre att ta en halv - än ingen alls. När jag börjar få styrning på sömnen igen så kan jag minska mer. Jag skäms för att erkänna det, men jag har faktiskt varit uppe i tre sömntabletter per natt. Och det är långt ifrån bra.

Freddi har åkt hem med lilla Okki som var här medan Freddi spikade på vår nya vägg. Freddi bygger igen väggen till Köket, som länge varit ett irritationesmoment. Nu kommer sovrummet kännas som ett riktigt sovrum - och köket bli mer inbonat. Det blir fint.

Idag ska jag skriva recension på Jarlets "Våra pinade judiska bröder" och städa järnet i lägenheten. Men först ska jag lägga mig i sängen med en sprittsprångandes ny Glamourtidning (för OKTOBER?!!!) som kom med posten idag. Jag hajar inte varför jag får oktobers tidning nu - men hey, ibland ska man bara tacka och ta emot.

P.s - bild på dörrhålet som Freddi bygger igen - här har vi satt vårt mobila fejkbibliotek i hålet, men det har vi ju i biblioteket nu så hålet gapar stort. Den andra bilden är på Ebba när hon ligger vid draperiet som vi brukade ha i dörren.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: