Smuleliten

9 september 2008 - Hårprydnad ala 20´s

Kategori: Min garderob


För två eller tre år sedan var Noa Noa som mest inspirerat av 20-talet. Därefter var det Evita och 40-talet som hägrade. Och någonstans däremellan kom de ut med världens vackraste hårprydnader med fjädrar. De var rejält fastsatta i hårklips och jag köpte både svart och brun. Sen dess har jag grämt mig för att jag inte köpte grön också. Men härom veckan fick jag tag på den sällsynta hårprydnaden på Ebay. Jag älskar dom. Vid endast ett tillfälle har jag burit den svarta. Konstigt nog känns det som om jag alltid har på mig dem, bara för att jag äger dom.

Dock måste jag snart fixa hattasken så den blir lite finare. Jag älskar locket, men omslaget är från Panduru-hobby och ser väldigt billigt ut. Jag funderar på att klä asken med tyg istället.

Kommentarer

  • Ingells säger:

    Foto när du har dem på, så vi får se hur de ser ut! =)

    2008-09-10 | 08:12:35
    Bloggadress: http://ingells.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Det lovar jag att ta en bild på. Det är ju ett riktigt roligt uppdrag dessutom :)

    2008-09-11 | 12:51:30
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: