Smuleliten

22 april 2009 - Möte & annat

Kategori: Secondhandbarn

Vilket sammanträffande! Idag träffade jag för första gången K.G Hammar. Han kom nyss hem från Israel och åker imorgon till - Bogotá för första gången! Det kändes lite som ett förtecken! Nå, mötet gick alldeles utmärkt även om jag hade lite svårt att höra K.G:s knarrande röst. Läskursen kommer handla om olika perspektiv på omvändelse. Det känns spännande. Efter mötet simmade jag 22 längder och sen åkte vi hem och SOV. Freddi sover fortfarande. Vi har varit sjuka mycket den här våren och stress gör inte saken bättre. Imorgon har jag en fyra timmars lång föreläsning och det känns i mesta laget, för jag brukar klara ungefär en och en halv timma och sen är jag utpumpad. Vi får se hur jag hanterar morgondagen. Freddi tog en så fin bild på mig utanför Teologicum idag. Jag ansträngde mig för att se pigg ut - och ändå ser jag väldigt trött ut. Kanske ska joina Freddi i sovmaraton?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: