Smuleliten

24 april 2009 - Skärpning Metro

Kategori: Film och media

Gratistidningarna skryter ständigt med hur de växer och blir större. Metro skryter dagligen med att de är Sveriges största tidningen och tredje största i världen. Nåväl - hur är det med kvalitén?
Här följer tre missar från dagens Metro som jag å det bestämdaste är kritisk mot:



Jag skulle vilja höra vad Liseberg anser om placeringen av deras annons. Själv får jag lite konstiga associationer.



Om man tycker att mina Nyhetsteckennyheter är förvirrade. Jag känner att Metro inte ligger långt efter i sin nyhetsrapportering.



ATT DOM BARA VÅGAR!!! "Dude, Where's My Car" ligger på vår 20 i topp lista!

Kommentarer

  • E säger:

    Dude wher's my car är årets sömnpiller och från om med lisebergsbesöket mitt då de fick mitt fingeravtryck utan att mitt pass varit inblandat har jag varit mer eller mindre aggresiv mot små gröna luddkaniner och detta trots att jag aldrig haft pms själv, blivit utsatt det för några gånger dock =)



    Ha en toppenhelg =)

    2009-04-24 | 16:50:55

Kommentera inlägget här: