Smuleliten

2 februari 2009 - Stolthetseufori

Kategori: Lyckligmapp

26 januari: 7 längder
27 januari 8 längder
29 januari 12 längder
1 februari 20 längder
2 februari 16 längder
4 februari 10 längder
6 februari 10 längder
7 februari 12 längder

WORK IT!


Idag är jag rätt lam dock, men jag blir starkare av simningen. Ännu vågar jag inte väga mig eller försöka jämföra på något sätt mer än att jag ser att jag orkar simma längre. Eftersom kortet kostade 1100 och inträde i annat fall runt 70 kr - så kommer jag snart nog ha simmat in den summa jag skulle betalat för att gå utan kort. Det känns nice och på sant tjej-manér upplever jag att jag sparar massor av pengar ;)

Kommentarer

  • Peter Ingestad säger:

    Cher = blaha blaha. Här gäller blott Nastassia Kinski, svartapanterbrud från onda 70talet.



    Rösta på Piratpartiet!



    Varsågoda ett recept:



    Isterband Ingestad



    Isterband (från Scan) steks upp i högsta värme med smör, lök, röd paprika, chilisås och rödkryddor (chili, paprika, cayennepeppar, tabasco), salt & peppar och smulas med gaffel efterhand som de spricker. Potatismos, går bra med pulvertyp, kokas upp i kastrull. När steket är färdig hälls alltihop över i kastrullen och rörs om ordentlligt. Klart att serveras.



    Andreas Lundstedt "hyllades för att ha kommit ut som HIV-positiv". Vad är det för en merit!?!? Så djävla äckligt.



    Pris och pris, förresten, stora bloggpriset också, Den Nya Vågen har fått sitt Etablissemang. gäsp Den verkligt mäktige aktören surf, surf här är jag: ett osynligt svart hål, vars enorma gravitationsfält rockenrular hela bloggsfären.

    2009-02-03 | 05:31:33
    Bloggadress: http://luzgannon.blogspot.com/
  • Prinsessan säger:

    Du är så duktig! En annan går bara runt och är sjukskriven och äter semlor och blir fet...

    2009-02-03 | 08:37:15
  • E säger:

    Nu åker jag snart och lovar dig min största ansträngning skall vara att jag ägnar dig massa tankar när DU simmar fram o tillbaka medan JAG ligger och beundrar min paraply drink =)

    2009-02-04 | 08:12:28

Kommentera inlägget här: