Smuleliten

2 februari 2009 - Vardagliga saker

Kategori: Vardagligheter

Jag hade glömt en tandläkartid. Bra? Jo, för nu slapp jag oroa mig i tid och otid. Jag ska vara där om fyrtio minuter - inte tillräckligt lång tid att bli nipplig på - eller? Vårt skafferi är blä just nu. Vi har inga normala saker kvar att äta och därför är jag störthungrig. Efter tandläkare tänkte jag dra till badet - och jag kommer garanterat dö av utmattning, varför jag skriver detta som ett sista inlägg till er trogna läsare.

Kommentarer

  • Eva P säger:

    Ge ett livstecken om du överlever, jag vill inte vara utan dig.

    2009-02-02 | 11:44:57
    Bloggadress: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
  • E säger:

    Tycker jag allt du får välja ut ngn på badet som får bli din obligatoriske livräddare.

    Du går bara fram till ngn tittar lite suspekt på dem och ställer frågan: Tror du att du verkligen klarar av den uppgiften jag vill ge till dig?



    Förmodligen får du ett va!? tillbaka varpå du slänger din handduk o resten av dina grejor i personens fram och säger: Härmed dubbar jag dig till första livräddare av smulelitens liv, överlever jag ej så är det dig jag kommer hålla ansvarig!

    2009-02-02 | 13:59:45
  • elinleticia säger:

    Eva: tusen kramar till dig!



    E: behövde inte räddas jättemycket. Men lite. Speciellt om jag går ner i vikt av träningen för då har jag ju inget fett att flyta på :)

    2009-02-02 | 23:09:55
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: