Smuleliten

22 februari 2009 - Plask & annat babbel

Kategori: Lyckligmapp

Idag kom Mille hit, han var brun och grann efter sin Thailandresa och hade massor att berätta. Han tog med sig Jim och Mad hem så det blev märkligt tyst när de åkte iväg! Precis innan Mille gick påpekade han att jag  verkade gått ner i vikt. Så när han gått kollade jag vågen. Jag hade inte gått ner alls - utan upp två kilo. Men femton eftermiddagar på simhallen har troligen fördelat mina kilon snyggare. Det här med simmandet har blivit lite av en drog. Jag behöver simma för att må bra och uppehållet under mensen har varit rätt frustrerande. Kolla nedan hur extremt duktig jag varit. Som längst har jag simmat 21 längder, men det är inte längden det kommer an på, utan hur mycket mer säker jag känner mig när jag simmar. Djupet skrämmer inte alls som förut. Å andra sidan har jag praktiska flytkuddar i stl 75E :)....det är rätt smidigt.

26 januari 7 längder
27 januari 8 längder
29 januari 12 längder
1 februari 20 längder
2 februari 16 längder
4 februari 10 längder
6 februari 10 längder
7 februari 12 längder
9 februari 20 längder
11 februari 18 längder
13 februari 18 längder
15 februari 20 längder
16 februari 21 längder
17 februari 18 längder
18 februari 18 längder

Kommentarer

  • E säger:

    Det är ju så att när man börjar träna bygger man muskler, muskler tar mindre plats varpå man ser mindre ut, men de rackarna väger mer så man kan lätt gå upp i vikt men ner i omfång =)

    2009-02-24 | 11:37:12

Kommentera inlägget här: