Smuleliten

3 februari 2009 - Vårkappa från Noa Noa

Kategori: Min garderob

Det är kappor jag oftast faller för hos Noa Noa. Jag älskar klänningarna, javisst - men kappor/kavajer/jacketter är de som får bo kvar längst. Den här rean slog jag loss på tre. Beatleskappan jag sparat till i en smärre evighet, en billig dunjacka och denna fantastiska från höstkollektionen. Bäst med denna är att armarna är möjliga att ta bort om det blir varmt. Jag vet inte från vilken epok denna jacka är inspirerad. Den känns 10-tal i färg och form, men samtidigt har den ett modernt snitt. I mars kommer tre kappor få lämna min garderob.

Kommentarer

  • Camilla säger:

    kavajen avr ju skit snygg, kan man få lite info om den (storleken, pris mm) jag är i af intresserad av den!

    ha en skön kväll!

    2009-02-04 | 19:57:57
    Bloggadress: http://rainred.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Camilla: Håll utkik i slutet av februari så kommer jag lägga länk till tradera. Där kommer alla uppgifter finnas. Men vanligtvis är kläderna i stl XS eller S och i mycket gott skick (kavajen i fråga är helt oanvänd!) Kramar

    2009-02-04 | 22:06:18
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: