Smuleliten

4 februari 2009 - Nya droger

Kategori: Vardagligheter

Jag är genomförkyld. Det skiter jag i. Min nya drog är simmandet. Jag sätter gränsen vid åtta längder av hälsoskäl - men det ska jag göra, om någon timme eller två. Ikväll ska jag börja pilla på en mer vetenskaplig recension av Heberleins bok - och sen har jag flera av de andra kursböckerna att sätta tänderna i. Bästis Mille är i Thailand och sörplar sol. Jävla groda vad jag är avundsjuk på honom! Fast jag unnar honom det förstås - lite :)
(bilden är från Spanien när JAG var brun och härlig och smal och räligt glad i små isglassar som smakade syntetiskt)

Ni vet, när det börjar regna spikar och det blommar i helvetet? Det är ungefär idag för jag fick ett brev från försäkringsbolaget. För det slutliga bostadsbidraget som de tydligen räknat ut fel - har jag 1870 kr att plocka ut. Snorvänligt och väldigt läskigt! För känner jag försäkringskassan rätt så kommer det snart komma en inkassogrej där jag ska betala 2870 kr för att de gjort fel med en utbetalning.

Men fram till dess tänker jag bara låssas som absolut ingenting
*visslar*

och ja, det är en liten bit av en tutte. Det bjuder jag på :) när till och med FK är övergenerösa

Kommentarer

  • E säger:

    PORR!

    2009-02-04 | 14:35:07
  • Martin Månsson säger:

    Porr? Har du aldrig sett en mamma som ammar, är det också porr?



    Porr, knappast!

    2009-02-05 | 00:03:32
    Bloggadress: http://www.omforintelsen.se
  • elinleticia säger:

    Martin: Jag tror E (ala mois ex) menade det i positiv mening :)

    2009-02-05 | 14:27:31
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Konstanze säger:

    Otroligt snygg du är på bilden

    2009-02-05 | 23:13:41
    Bloggadress: http://kulturnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: