Smuleliten

1 januari 2009 - Nyårsafton

Kategori: Vardagligheter

Det var inget stort gäng vi skrapade samman. Med tanke på alla jävligheter som avslutade år 2008 ville jag mest krypa under täcket och glömma. Men vi bjöd över Dennis, Malin och Axel. Sen åt vi kinamat och tittade på den sötaste filmen någonsin "Wall-E". Det var en ganska avslappnad kväll med några få fast jobbiga intermezzon. Dock känns år 2009 definitivt lovande - trots att jag faktiskt fyller 30 i år. Men åldersnoja får jag nog tid för fort nog ändå så jag ska inte diskutera det nätledes.

Kommentarer

  • Konstanze säger:

    Wall-E är en helt underbar söt liten film!

    2009-01-01 | 20:30:03
    Bloggadress: http://kulturnorden.blogg.se/
  • Jonnas matte säger:

    Hej på er! Tusen tack för en trevlig kväll :) Det betydde mycket för mig att bli inbjuden. Om ni har lust får ni gärna maila över bilder från kvällen. Kramar

    2009-01-02 | 00:28:50
  • prEllan säger:

    Åldersnojja... tala inte om det... för mig tickar den 4:e nollan iväg i augusti, o jag känner mig inte mer än 20 inombords. Kramen! Love!

    2009-01-02 | 09:46:46
    Bloggadress: http://prellan.bloggspot.com

Kommentera inlägget här: