Smuleliten

11 januari 2009 - Färglad inspiration

Kategori: Inspiration


Bilder från övre raden till höger:
Äldre bild ur Vogue
Noa Noas xmas kort från 2006
Egen bild på bröllopsbuketts blommor
Dreamwoven på ETSY

Januari och februari månad är tråkigast. Som grå och tunga män i 40 års åldern. Ingen ljusning i sikte. Jag hatar att titta ut genom fönstret på morgonen och vägra vägra vägra gå ut. Tur att jag pluggar. Eller otur egentligen eftersom det är alarmerande för självdisciplinen. Dessutom någon form av maginfluensa. Toaletten och jag är bundisar. Jag har blivit förtjust i ljudhärmande ord. När jag skiter (om en viss dryg författare som börjar på N läser det här, lär han dränka sig själv i sin egen pretantion vid detta laget) - så låter det exakt som "skytteltrafik" - ÄRLIGT.

Skvätt rätt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: