Smuleliten

22 januari 2009 - Jubel

Kategori: Vardagligheter


Det är svårt att inte vara lycklig med Freddis kaffe i kroppen. Freddis kaffe är knark. Och jag är fullständigt addicted. Somliga av Noa Noas vårplagg har lagts ut till försäljning på tradera. Underbara tjej som fattar att man inte orkar vänta tills katalogen kommer. Jag har redan lagt bud på kappan. Eg hade jag tänkt att köpa den där röda Beatleskappan nu under rean - men kärleken jag kände när jag såg den här, var inte jämförbar. Jag drunknade i skönheten och SKA HA DEN. En del av mina andra Noa jackor får nog offras! Idag ska jag bara vara. Jag har ett par byxor att sy och ett par brev angående läskurs att skriva. Katter att klappa - en som står och trampar nåldyna i mitt knä, precis just nu. Det gör mer eller mindre svinont. Men jag har inte hjärta att flytta henne. Hon är ju mitt hjärta. Hur skulle det se ut om man flyttade det! Filmen igår var - svårdefinierad. Direkt efter var man lite andlös, men nu några timmar senare har det mesta bleknat bort. Vi var överrens om att ge filmen en fyra i betyg. Längre redogörelse kommer senare. Men nu väntar handarbete.

Kommentarer

  • EvaP säger:

    När jag blir rik ska jag åka till dig och ge dit ett betalkort med sisådär många sköna tusenlappar, och för dem ska du shoppa loss på Noa. Efteråt bjussar jag på något gott att äta.



    Det hade jag gillat.

    2009-01-22 | 16:43:58
    Bloggadress: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
  • Camilla säger:

    Snygg kappa, vad kostar den????

    2009-01-22 | 22:07:35
    Bloggadress: http://rainred.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Eva: Du är så himla gullig!

    Camilla: Jag vet inte än, men den jag budar på börjar från 800 kr. Skulle tro att butikspriset är mellan 1500-3000 kr. Brukar vara runt de summorna för jackor på Noa Noa

    2009-01-22 | 22:30:12
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: