Smuleliten

23 januari 2009 - Tajt men anamma

Kategori: Vardagligheter

Byxorna sitter jävligt tajt. Alla byxor. Och det kan nog bero på chokladen. Det var otroligt skönt att simma två gånger den här veckan, men lingonveckan kommer emellan och så sitter jag där och stoppar bit efter bit av ljuvlig choklad i munnen. Det kan bli för mycket av det goda. Nu ska jag försöka ta mig iväg till stan. Egentligen inte av något annat skäl än för att jag behöver ta mig härifrån! Jag väntar på svar från läraren rörande läskursen men är ivrig att sätta igång med studierna och tycker det är tråkigt när det blir dötid. När jag kommer hem har jag två recensioner att skriva;

Koncentrationslägret av Seger
Nanny Oggs Cookbok av ....jag vill tro att det är Nanny Ogg som skrivit den.

Idag befodras min älskade man. Han blir handledare! Jag är vansinnigt stolt över honom!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: