Smuleliten

29 januari 2009 - Bilder från gårdagsresan

Kategori: Vardagligheter


Vi gillar verkligen Köpenhamn. Det är en skön stad att strosa runt i och även när det är vulgo-rea nästan helt utan trängsel.
1. Smörrebröd på Magasinet, Freddis, jag åt ål som förra gången och det var lika gott
2. Snällaste Noa Noa expediten vi träffat hitills - så himla snäll!
3. Nallebjörn från en gullig liten affär på ett avsides stråk
4. Bron till fjärran land
5. Fina provdockor på Urban Outfitters
6. Ännu finare muggar från UO
7. Rött och prickit från samma affär som ovan. Vi gillar massor!
8. Jag framför en väldig reaskylt

Kommentarer

  • Ulrika Nilsson säger:

    Hejsan! Va härligt ni verkar ha haft det i Köpenhamn. Visste inte att urban outfitters fanns där. Det är ju en av mina absoluta favvisaffärer. Vi ska tillbringa en helg där nu i mitten av februari....utan barn! Ska bli så skönt! Kram på er! /Ulrika

    2009-01-31 | 19:35:19
  • rania säger:

    vad kuuuuuuuul :)

    2009-01-31 | 19:41:01
    Bloggadress: http://knowles.blogg.se/
  • elinleticia säger:

    Ulrika: Ligger på Ströget och är ett mecka för prylsamlaren :) Jag ville ha allt men det enda jag fick var en topp som jag älskar men var en storlek för liten böl...fast vi ska försöka fixa så vi kan byta :)



    Rania: Ja det var jättekul

    2009-02-01 | 21:04:59
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: