Smuleliten

5 januari 2008 - Kattuppror

Kategori: Vardagligheter

Vet ni hur svårt det är att skriva ett blogginlägg när man har en tre kilo tung katt på armen? Det är svårt! Mila vägrar flytta sig. Hon är visserligen trevligt varm i dessa midvintertider men hennes ömhetsbevis är nålstick över hela armarna. Är du narkoman? Nej, jag har en kärleksfull katt! Idag vaknade jag och hade mindre ont i halsen men kroppen kändes som en böld av ömmande ajor. Allt gjorde ont. Så det blev inga vettigheter gjorda idag heller, förutom ett litet uppmuntringsbrev till lillasyrran Mana. Jag måste absolut börja jobba på hemtentamen om den ska bli klar, men jag har ingen ork och mitt förintelsemönster är off. Jag brukar kunna läsa böcker och koppla, se massor av likheter och jämföra. Men det är tomt i mitt huvud just nu. Nu ska jag krypa till sängs med en Bauerbok.

På bild: Världens sötaste hund och Mana

Kommentarer

  • mana säger:

    kiba brukar vilja sitta i mitt knä och luta sig över armen när jag sitter vid datorn. fyfan säger jag bara. åtta jävla kilo... :P men jag får så dåligt samvete eftersom kami brukar få sitta hos mig, men han väger ju bara två.

    2009-01-06 | 12:16:44
    Bloggadress: http://iwokeupdeadtoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här: