Smuleliten

12 juli 2009 - Ganska ynkligt

Kategori: Film och media

Igår skulle vi på bio. Jag mådde rätt ynkligt minst sagt. Filmen var bra, eller åtminstone okej. Jag föredrog "Borat", men det var skönt att gå och lägga sig på kvällen för hela världen snurrade. När jag vaknade imorse hade jag ont i hela kroppen. Jag anade att det var något på gång. Och idag ska vi till Halland. Vi skippade besöket hos farfar Gösta för att inte riskera att smitta honom. Jag är inte säker på att det är influensa eller bara total utmattning efter de senaste dagarnas hektiska scheman. Vilket det än är så ska jag ta det lugnt i fortsättningen. Nå

så blir det ibland. Bara ledsen för att jag inte orkade vara över-social igår och därför  inte lyckades få någon särskilt bra kontakt med någon. Ibland känns det som om jag måste vara extremt extrem på alla sätt för att orka. Annars blir jag bara en skugga som inte finns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: