Smuleliten

22 juli 2009 - I det närmaste

Kategori: Vardagligheter

Det här är en tämligen lugn vecka. Vi simmar, jag pluggar, och fixar till bilder. På söndag har jag en plåtning med världens sötaste Hien som är nästan lika kort som jag är. Jag slipper att ta navelbilder med andra ord :)
Därnäst följer en Köpenhamns visit och min trettioårs dag! Vi ska rida långritt på "Änglarnas ranch" en bit inåt landet. Veckan därpå har jag en plåtning med Zara innan vi ger oss av på vår semester uppåt landet och träffar raringar! Bäst att passa på och njuta av lugnet den här veckan! P.s bild på Hedda och hennes förgörande blick!

Kommentarer

  • Emil säger:

    Trevliga bilder, vet ej om du märkt det men du har utvecklat en egen stil. Kan ej sätta fingret på vad det är, men det kommer skall du se, alltså att jag kan beskriva det.



    Idag skall vi till ett salvador dali ställe och kolla på lite av hans målningar =)

    2009-07-22 | 15:30:49
  • Elinleticia säger:

    :)



    Du får hitta orden för att beskriva det. Jag ser att bilderna blir bättre, men jag ser inte min "stil" ännnu.

    2009-07-22 | 22:35:24
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Malle o Zamantha o Rakel säger:

    hihi himmel va hon såg bitsk ut

    2009-07-24 | 00:28:12
    Bloggadress: http://metallmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här: