Smuleliten

23 juli 2009 - Uppmärksammad

Kategori: Fotofrenesi

Jag har blivit uppmärksammad om att jag har indianblod eftersom jag lyckas "skalpera" mina modeller. Jag vet inte om avsändaren var grinig för att jag gett honom lite negativ feedback, men han har rätt! De flesta av mina bilder klipper av modellen vid pannan. De enda modeller jag lämnar oskadda är lemurer. Så nu börjar en lång och mödosam resa mot bättre förståelse och respekt mot människohjässor - och förhoppningsvis "helare" bilder.

Kommentarer

  • Emil säger:

    Jag kan råka tycka att det blir galet läckert, varför måste hela alltid visas? Hade man klippt ut så man bara visade ögonen hade ingen sagt något och jag kan tänka mig att alla vi conheads därute ser lite lite bättre ut om inte hela skallen visas =)

    2009-07-25 | 02:32:53
  • Elinleticia säger:

    Bra sagt! Mycket snack är faktiskt individuellt, men det glömmer man lätt om man är ny som jag. Jag SUGER åt mig kritik, en del befogad, annan som är rätt - tja inte utvecklande. När det gäller film och musik har jag utvecklats ett referanssystem. Om personen i fråga tycker om "Döden och flickan" eller "Nyckeln till frihet" så är deras åsikter relevanta - annars inte. Och jag funderar att göra samma med fotografier....visa folk vissa fotografier av andra...gillar dom så får dom kritisera...annars käft! :)



    power

    2009-07-25 | 10:30:58
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här: