Smuleliten

30 juli 2009 - Rusalki

Kategori: Modellbilder

Jag hade planer på att göra älvbilder med Hien men ljuset var för starkt så jag blev inte hundraprocentigt nöjd med bilderna. Men när jag senare samma dag satt och tittade på sessionen insåg jag att det fanns potential till en annans sorts bild än jag tidigare gjort, nämligen undervattensbilder. Och jag började jobba med en av bilderna och blev klar idag. Jag är väldigt nöjd med resultatet. En rusalki är en rysk vattennymf. I Ryssland tror man att dessa vackra varelser lockar ner män i fördärvet. Nu lockade inte Hien ner mig i fördärvet...men hon hade säkert kunnat om hon velat.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej hej!

    Oj, .... gud. Va fin den blev.

    Och tack för de fina orden :)

    Du är jätte duktig och ta din tid, E!

    Läste vad som hade hänt. Hoppas allting är bra med dig nu. :( Krya på dig och vi hörs igen !!! :)

    Kramkram

    2009-07-30 | 21:42:19
  • Eva P säger:

    Krya på dig och bilden blev som vanligt - helt enkelt magisk och fantastisk. Du har talang för det där med bilder, både foto och måleri.

    2009-07-31 | 08:25:44
    Bloggadress: http://monkeytoys.com/evasfotodagbok
  • Linn säger:

    jättefin denna har du lyckats med trots starkt ljus. =)keep up the good work! hoppas på mer samarbete efter australien.



    mvh

    Linn K

    2009-08-28 | 15:45:57

Kommentera inlägget här: