Smuleliten

16 mars 2009 - Helkroppsbild sunda gärningar!

Kategori: Lyckligmapp

Tjugosju gånger har jag gått på badet sedan nyår. Det är inte illa. Dock har jag aldrig i hela mitt liv ätit så mycket skräpmat som jag gör nu. Det blir delicousbollar, citronglass, ostbågar med chili och allt annat som innehåller socker, fett och väldigt väldigt lite vitaminer. Dock har jag lyckats uppnå ett mål - förra veckan simmade jag en kilometer under den timme vi var där! Inte illa för någon som alltid varit vattenrädd!

Kommentarer

  • Tom säger:

    Som jag har sagt förut, jag beundrar ditt mod att lägga ut bilder på dig själv. Jag tycker att du ser jättebra ut, men utseendet är inte allt. Din känsla,

    och ditt knivskarpa intellekt imponerar mer på mig.



    Men, jag kanske skulle börja simma också. När jag var 20-25 år hade jag dille på att springa, långt och helst när det var som varmast. När jag var 35 så började jag igen. Men, jag gav upp det, för jag visste inte vad det var för något jag försökte springa ifrån. Min ångest kanske.



    Må bra.

    Tom

    2009-03-16 | 21:25:02
    Bloggadress: http://www.tomweb.nu
  • elinleticia säger:

    Tom: Det är svårt att våga. Men samtidigt känner jag mig rätt grym att jag faktiskt tränar så mycket som jag gör. Jag skulle ALDRIG klara av att visa upp bilder om jag höll upp med träningen i några dagar. Sen spelar det ingen roll om jag ser exakt likadan ut - det sitter i huvudet. Vad som också sitter i huvudet är min insikt att jag kan nå mina mål - om jag ger fan i sockret. Men jag och min hjärna är inte bundis idag. Så nu ska jag äta mer ostbågar!

    2009-03-16 | 22:09:58
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se/
  • Tom säger:

    Jo, det är nog så att det mycket sitter i huvudet. Jag vet hur det är. Det är inte så ofta man är "överens" med sin kropp och självbild.



    Fortsätt äta ostbågar. Själv håller jag mig till popcorn och jordnötsringar. :)



    Med vänlig hälsning

    Tom

    2009-03-17 | 13:14:57
    Bloggadress: http://www.tomweb.nu
  • ebba kristina säger:

    Jag tycker du är helt fanatstisk!!

    Kram Ebba

    2009-03-18 | 13:13:54
    Bloggadress: http://ebbakristina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här: