Smuleliten

11 maj 2009 - luftrörsinflammation

Kategori: Secondhandbarn

Helgen var en plåga. Men vi fick tid hos Staffan imorse. Han konstaterade luftrörsinflammation, så nu går jag på superstarka penicillintabletter i tio dagar. Under den tiden får jag inte vara ute i solen - eller träna. Det är skönt att ha fått medicin och jag känner mig redan bättre, men härav de fattiga blogguppdateringarna på sistone.

Mitt i all misär blev jag fnissig igår när jag såg bilderna Jenny lagt upp på mig där jag tecknar "toa". Klicka här för att komma till inlägget och lär er ett nytt tecken :)

Kommentarer

  • prEllan säger:

    Fast egentligen är det "dass" som du tecknar ;) det är det gamla teckenet som från början gällde utedass och som idag används mer till "toa"... om jag fattat de gamla rätt.

    Kram

    2009-05-12 | 16:02:20
    Bloggadress: http://prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här: