Smuleliten

5 maj 2009 - Sjukvikarie

Kategori: Vardagligheter

Här har inte uppdaterats på flera dagar då Elinleticia legat sjuk. Nu hoppar jag in som bloggsjukvikarie. Detta får jag dock göra så här på mitt-i-natten-kvisten då jag just nu har mina dagar fyllda med kurs. Ni vet sån där som företaget skickar iväg en på och som kostar en del så man tar för sig så mycket man kan för att få valuta för pengarna. (Jag till exempel blev inte mätt av portionen jag fick på lunchen, så jag gick och bad om mer.)
(Jag tog även en bläckpenna mer än de som delats ut samt planerar att i morgon ta ett extra anteckningsblock och smussla ner i väskan. Kanske till och med att jag stoppar på mig en hel näve med konferensföretagets hårda karameller. Får se om jag vågar ta för mig så mycket... Och om jag gör det kanske jag känner att de borde postas till mina chefer, då det är de som betalt för kursen...
Beslut. Beslut. Beslut. Man tycker att en dags chefsutbildning borde gjort att jag nu är bättre på att ta stora beslut... Ack!)

Nedan bilder från vardagen.



Ankorna i Lunds stadspark har äntligen fått ungar som de vallar runt till allmän förtjustning och beskådan.




När man fotar in i hålet på ett kaledioskop.

Kommentarer

  • Jonnas matte säger:

    Hej på er! Började faktiskt oroa mig då det inte skrivit på länge, men nu vet jag. Hälsa Elin att hon ska krya på sig. Kramar från mig

    2009-05-06 | 13:39:31
  • carra säger:

    Krya på dig Elinleticia!

    Kram,

    Carra

    2009-05-06 | 15:19:24
    Bloggadress: http://jarrac.blogspirit.com

Kommentera inlägget här: