Smuleliten

2 september 2009 - Död av trötthet

Kategori: Secondhandbarn

Igår var jag så trött att jag bara grät när vi kom hem. Idag var det ännu värre. Men jag gillar gruppen och jag gillar diskussionerna (när de inte är "samtal"). Då och då blir den andliga miljön lite för mycket för mig. Jag klarar inte av andliga "tystnader" och högläsning. Jag blir så trött av avläsningen att mina sämsta sidor lockas fram. Då är det rätt mycket som ska till för att jag ska vilja engagera mig. Allmänt kallprat tråkar ut mig. Och det är definitivt den sämsta sidan jag har. Jag tål inte att bli uttråkad! Jag tål inte klyschor! När det sker far djävulen i mig och så vill jag dra en snuskig historia eller något.

Äh.

Jag har faktiskt låtit bli! Varit en riktigt trevlig kristen flicka :)

Olala

Vi får se vart det slutar.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: