Smuleliten

15 augusti 2008 - 55 minutes to go

Kategori: Secondhandbarn

Snart iväg på vår resa. Vi kommer inte vara framme förrän sent ikväll. Men imorgon hoppas jag ligga i en skön solstol och njuta av drinkar och bra litteratur. Rolf & Lill kom över igår (tyvärr hade jag redan somnat så det var Freddi som fick ta emot dom) med en kasse pocketböcker! Skulle tippa på att det var så där 25 stycken - mestadels nya deckare! Groovy :)

Jag har ännu inte bestämt vilka jag ska låta följa med på färden. Igår började jag läsa Jercy Einhorns "Utvald att leva", en tung inbunden rackare som kommer tynga min packning till hundra. Jag vet inte om jag orkar släpa med den, men jag hatar att lämna en bok som jag tycker om, i en hel vecka.

Efesus den stad där Jesus mor Maria sägs ha avlidit ligger ganska nära det hotell i Turkiet där vi ska bo. Kanske tar vi oss en tur ut och tittar. Dock måste jag erkänna att vi troligen inte kommer göra mycket annat än att bada, läsa, äta och sova när vi är borta.
Troligen blir det inget bloggande alls, men nog står ni ut utan mig en vecka ;)
Fotograf: Jenny Karlsson - klicka på bilden för att komma till hennes blogg

Kommentarer

  • mana säger:

    åh vad ni är fina! hoppas ni får det underbart där nere! <3

    2008-08-15 | 12:38:08
    Bloggadress: http://manamonroe.blogg.se/
  • jenny säger:

    Åh så kul att ni använder bilden jag tagit :) puss på er båda två

    2008-08-15 | 17:07:13
    Bloggadress: http://jennyk.blogg.se/

Kommentera inlägget här: