Smuleliten

18 november 2008 - Småfågel besök

Kategori: Lyckligmapp

Kommentarer

  • 237 säger:

    Heje



    Msn-historiken sparades inte så Khonsu klickade bort din adress. Kan du smsa mig den så kan jag skicka era grejer, är typ sista chansen imorgon om ni ska ha dem innan helgen. drar till jobbet tidigt och slutar kl. 12, så innan dess måste du smsa den =)



    kraaam

    2008-11-18 | 23:02:18
    Bloggadress: http://rum237.wordpress.com
  • Linsfia säger:

    Fan vilken fin grej med dessa kransar!

    2008-11-18 | 23:48:24
    Bloggadress: http://linsfia.se
  • Malin säger:

    Jo,jag är lite inne på samma tankegångar som du. Att vi som människor är tydligt ryggadslösa ibland och dessutom gärna skyller på att det var alkohol och droger som gjorde att det blev si eller så kanske eg betyder att det som hände var en inre önskan i människan då substanser har en tendens att sudda ut gränser/regler för det vi i samhället ställt upp som rätt/fel som man i nyktert tillstånd håller sig till för det mesta? Jag vet inte... Å sådana tankar skrämmer mig fast jag vill ändå tro på människan som god innerst inne.Men vi kanske är så svaga som varelser och att tusentals år av evolution ändå inte har skapat oss till sådanda etiskt och moraliskt högt utvecklade människor som vi vill se oss. Äsch jag vet inte... De-humanisering är ju oxå ett knep att ta till i grupper å du som läst mkt om 2:a världskriget känner ju väl till detta fenomen. Din tanke om skillnader mellan könen är spännande och i de extrema fall som tas upp i vår litteratur just nu är det främst män som försöker bevara sitt macho-ideal som diskuteras...? Hur som helst, det är spännande att fundera över:). Jag hoppas du mår lite bättre och längtar efter att se de nya bilderna som togs i helgen!! En stor cyberkram till dig i detta lååånga inlägg:).

    2008-11-19 | 12:24:40
    Bloggadress: http://vivaliva.blogspot.com
  • Linsfia säger:

    Hej igen :) Ja, Emma var verkligen fräsch. Det jag reagerade på var hennes hy! Hon måste vara extremt rädd om sitt ansikte. Men det är väl så i modebranschen. Må väl. /Sofia

    2008-11-20 | 18:08:22
    Bloggadress: http://linsfia.se

Kommentera inlägget här: