Smuleliten

17 augusti 2007 - broderiskåp

Kategori: Hobby å sånt

image359Jag har länge behövt en förvaringsplats för alla garndockor till mina broderier. Jag har urusel koll på dem och vilka nr de har. Ett tag var jag inne på att göra ett litet lådsystem, men det haverade på att det inte blev tillräckligt snyggt uppdelat. Idag kom jag över ett skåp för 250 kr som hade kostat 1000 kr! på Indiska. Det är i perfekt skick och jag ska låta sätta in stänger inuti där jag kan hänga dockorna efter färg. Det kommer jag dock behöva min fantastiska pojkvän till hjälp för - men med lite bedjande ögon och förstulna blickar kan jag nog få min vilja igenom.

Jag var hos tekniker idag och fick slingor och dylikheter. Vill det sig riktigt väl kommer jag inte behöva teckenspråkstolk i år! Fattar ni!!!? Jag hör alltså bättre än jag gjorde när jag gick i vanlig klass. Egentligen helt sjukt, men jag tror det är ett mirakel.

Nu ska jag äta något för jag gick från S:t Lars till stan och blev riktigt hungrig på köpet. På bilden ser ni mitt broderiskåp!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: