Smuleliten

17 juli 2007 - photoshoppandet fortgår

Kategori: Hobby å sånt

image295Avklarade fyra frågor föranledde mig att sitta och leka vid photoshop. Jag älskade den lilla solgubben jag gjorde igår och idag provade jag mig på ett lejon. Allt är ritat rakt av i photoshop, så jag har inte använt några manipulationer eller något. Jag tycker det blev riktigt sött! Vore skoj att försöka sig på alla stjärntecken. Lejonet är ju mitt, bara 11 "to go". Men nu känner jag mig egentligen pinsamt medveten om alla recensioner jag borde skriva. Ändå orkar jag inte. Men heil mej. Jag är duktig iallafall. Nu ska jag lägga mig och läsa igenom Rwanda boken på nytt, eftersom jag uppenbarligen inte lyckades struka för de partierna som var viktiga för instuderingsfrågorna :(
Jädra jobb. Ät en antilop!

JO JUST DET.
Plötsligt landade det 4500 kr helt oförhappandes i mitt bankkonto. Hur fan kom dem dit? Ringde föräldrarna, men de hade inte varit precis så gulliga :). Någon annan måste älska mig. Och sen kom jag på det....
GUD. För det var stipendier för teologistudierna i höst. Hitlls har jag fått 20 000, så vi kommer palla den här hösten alldeles utmärkt. Lyckliga lyckliga mej.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: