Smuleliten

13 maj 2008 - Sista vändan till källaren

Kategori: Likvidation

image1265Ögonen går i kors på mig. Men nästan allting i källaren har rensats. Tre/fyra nya kartonger ska till Erikshjälpen, och lika många ska kastas. En hel låda ska säljas, så det blir mer tradera i framtiden trots att jag trodde vi började närma oss ett slut. Men efter det här, den här vändan, så kanske vi är klara! På riktigt. Det vore grymt skönt. Då kan man liksom börja jobba med lägenheten på riktigt igen - fixa och dona, utan att känna att det ligger en massa oklart och väntar någonstans.

Mina recensioner rörande förintelsen kommer från och med nu finnas på omförintelsen.se och det är jag mer än lovligt stolt över! Jag fortsätter självklart med likvidation också, men det känns bra att hamna i ett sammanhang - där fler än jag är engagerade i samma sak.

Kommentarer

  • Konstanze säger:

    Vad är adressen till denna sida som du nu skapat?

    2008-05-15 | 18:09:27
    Bloggadress: http://kulturnorden.blogg.se
  • Elinleticia säger:

    Jag har inte skapat den. Jag kommer medverka på sidan. Adressen är omforintelsen.se

    2008-05-15 | 18:11:56
    Bloggadress: http://smuleliten.blogg.se

Kommentera inlägget här: