Smuleliten

19 maj 2008 - Nåväl

Kategori: Vardagligheter

Jag är i gott sällskap för Granny Weathervax gillar inte heller teater. Nu ska jag dock lägga mig och sova. Och hör och häpna, jag ska läsa Molieré, för det behövdes inte 48 timmar för att jag skulle tycka att han är en hyvens kille. Jag tyckte han var det redan innan. På tre dagar har jag läst ut "Misantropen" och "Tartuffe" och jag älskade båda. Så för all del, tro inte att jag är anti dramatiker i största allmänhet. Det är bara dom trögtänkta som driver mig till vansinne.

Jag och Freddi som ligger sjuka i förkylning ska sova och drömma och också nysa. Imorgon ska jag fortsätta plugga och Freddi jobbar. Livet leker inte riktigt så väl som det kunde göra. Men vad gör väl det när man är ung och kär....*hopp* *hopp*

Kommentarer

  • Freddi säger:

    Att nysa eller inte nysa, det är frågan
    Mån ädlare att snyta en bitter snorig sträng, eller ta till näsduk mot ett hav av slem.
    typ eller

    2008-05-19 | 00:00:18

Kommentera inlägget här: